Z pewnością do swojego salonu potrzebujecie mnóstwa tekstyliów. Fartuszki dla Stylistek, ręczniki, pokrowce czy prześcieradła – dziś postanowiłam pokazać Wam miejsce, gdzie znajdziecie je wszystkie. Do tego Anika oferuje coś, co sprawi, że Klienci zapamiętają lepiej Wasz salon – możliwość wyhaftowania logo na każdym z tych tekstyliów.
Liczy się każdy detal
Myślałam nad tym, co sprawia, że lubimy wracać do określonych salonów kosmetycznych. Oczywiście głównie zależy nam na najwyższej jakości usług. Są jednak dodatkowe elementy, o które możecie zadbać. Coś co wyróżni Was jakością sposód innych w branży Beauty.
Do tego, co możecie zrobić, by Wasz salon miał jeszcze lepszą jakość, zalicza się wybór tekstyliów. Prześcieradła, pokrowce na fotele i łóżka czy ręczniki dla Klientów muszą mieć wysoką jakość. Tak, by Klienci po skorzystaniu z Waszych usług czuli się “dopieszczeni”.
Tekstylia szyte na miarę
Szukasz pokrowców, które będą dopasowane do sprzętu w Twoim salonie? Znajdziesz je…
Wszystko, czego potrzebujecie do swojego salonu
Dokładnie, wszystko. Spacerując po stronie internetowej Anika byłam pod wrażeniem tego, ile tekstyliów kosmetycznych jest tam do wyboru. Zarówno jeśli macie salon fryzjerski, SPA czy gabinet odnowy biologicznej – znajdziecie to, czego Wam potrzeba. Jeśli fotele czy łóżka w Waszych salonach Beauty mają nietypowe wymiary – to trafiliście idealnie. W Anice możecie zamówić tekstylia szyte na wymiar!
Ale to nie koniec, jeśli chodzi o indywidualne podejście…
Nie dajcie sobie zapomnieć
Wróćmy na koniec do tego, o czym powiedziałam już na wstępie. Czyli możliwości wyróżnienia się i zapadnięcia w pamięć Klientów. Taką szansę daje logo i nazwa wyhaftowana na tekstyliach. Ręczniki dla klientów czy pokrowce na fotele oznaczone logotypem to coś, co jeszcze bardziej pozwoli Klientom identyfikować Was.
Jeśli zainteresowały Was temożliwości i szeroki wybór tekstyliów, to więcej informacji znajdziecie TUTAJ. Przejrzyjcie tę ofertę, bo z pewnością znajdziecie tam dokładnie to, czego poszukujecie, aby zwiększyć jakość usług.