To one kradną serca klientów i budują ich lojalność

Zastanawiałam się co powoduje, że z chęcią wracam do ulubionego salonu fryzjerskiego. I dlaczego uważam go za najlepszy. Wiadomo, że podstawą jest wysoka jakość obsługi i usługi 😉 Moje włosy są dość problematyczne, więc zawsze cieszę się gdy wychodzę od fryzjera z piękną czupryną. Ale kiedy zamknę oczy i wyobrażam sobie ten salon, pod powiekami widzę pewne detale…

Jeden uśmiech

Tyle wystarczy, bym po przejściu progu salonu fryzjerskiego zrobiła kolejne kroki i podeszła do recepcji. A wierzcie mi, że nie znam wielu uśmiechniętych fryzjerów. Często są zmęczeni, co oczywiście rozumiem. Jednak uważam, że ta drobnostka jest jednym z najważniejszych elementów, by zrobić dobre pierwsze wrażenie. Szczera, promienna twarz zachęcająca do kontaktu zawsze mnie rozbraja. Może właśnie dlatego, że nie widzę ich dużo. Uśmiechajcie się 🙂

Na Święta dostałam od właścicielki welurową opaskę na włosy z wyhaftowanym… moim imieniem.

Znam to imię

Fartuszki fryzjerskie, na których wyhaftowano nie tylko nazwę salonu, ale również imię fryzjera są dla mnie bardzo sympatyczne 😉 Od razu wiem z kim mam do czynienia i czuję się swobodniej mówiąc o swoich potrzebach dotyczących zabiegu. Logo zakładu widujemy bardzo często na tekstyliach i to jest świetny pomysł na to, by klienci lepiej je zapamiętali. Ale dodając co niego odrobinę „ludzkiej twarzy”, podnosicie komfort Waszych gości. Swoją drogą, ja też bardzo lubię gdy fryzjerzy zwracają się do mnie po imieniu. Cieplej się robi na serduchu.

Budowanie lojalności

Mój ulubiony salon fryzjerski prowadzi pani, która doskonale wie jak zatrzymać swoich klientów. Prowadzi przeróżne akcje lojalnościowe, na swoim fanpage’u pokazuje filmy z metamorfoz i organizuje konkursy. Teraz wyobraźcie sobie jak fajnie czuje się klient, który zostaje doceniony za swoje przywiązanie  jakąś drobnostką. Na Święta dostałam od właścicielki welurową opaskę na włosy z wyhaftowanym… moim imieniem. Używam jej prawie codziennie i nie ukrywam, że tym gestem sprawiła, że innych fryzjerów odwiedzam tylko wówczas, gdy nie ma mnie w moim mieście.

Pamiętajcie – małe rzeczy wywołują ogromnie dobre reakcje 🙂

Stworzone przez
Więcej od Agnieszka Pastuszka
Przyjaciółka Przyjaciółki
  Jaki jest najpopularniejszy zabieg z Waszej oferty? Najpopularniejszy u nas jest...
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *