Wyposażenie

Rozpieszczamy wszystkie zmysły Waszych klientów.

Na pewno kojarzycie recepcje hotelowe i lady restauracyjne, gdzie w szklanych, okrągłych misach znajdują się cukierki. O ile zwykłe, sklepowe słodycze na pewno ucieszą dzieci, o tyle Wasi klienci będą oczekiwać bardziej wyrafinowanej formy poczęstunku. To świetna okazja, by nie tylko rozpieścić podniebienie, ale również nie dać o sobie zapomnieć. Zobaczcie w jaki jeszcze sposób pozostać w pamięci klientów. Pomijam oczywistą oczywistość, jaką jest wysoka jakość obsługi :)




Słodkie wspomnienie zabiegu

Sklepy internetowe ogłaszające się jako specjaliści od gadżetów reklamowych często zawyżają ceny. Wystarczy porównać kilka propozycji by stwierdzić, że ten sam cukierek z Waszym logotypem w jednym miejscu będzie droższy, a w drugim tańszy. Warto więc zrobić research przed wyborem firmy, która wykona dla Was słodycze. A tutaj naprawdę możecie zaszaleć. Macie wybór od niewielkich cukierków przez czekoladki, ciastka, aż do migdałów w czekoladzie. Każdy z takich upominków sprawi, że będziecie postrzegani jako profesjonaliści, którzy dbają nie tylko o komfort klientów, ale również inwestują w dobre imię marki.

Jeśli do wygrania będzie ciekawy zabieg, a zwycięzcy spodoba się nagroda, najprawdopodobniej pochwali się swoim znajomym i bliskim.



Nagradzanie lojalnych klientów

Wszyscy kochają konkursy i nagrody. Dobrym pomysłem jest stworzenie pakietu lojalnościowego dla klientów. Punkty uzbierane dzięki odwiedzinom w Waszych salonach mogą zostać wymienione na atrakcyjne zniżki lub nagrody rzeczowe. Z kolei organizacja konkursu może przyciągnąć nowych klientów. Jeśli do wygrania będzie ciekawy zabieg, a zwycięzcy spodoba się nagroda, najprawdopodobniej pochwali się swoim znajomym i bliskim. Pomyślcie też o okazjonalnych zniżkach – upust z okazji Międzynarodowego Dnia Urody lub Dnia Fryzjera jest ciekawym pretekstem do zaskoczenia klientów.



Podkreślenie indywidualności

Każdy salon ma swój charakter i wyróżnia się czymś na tle innych. Wyjątkowość polega między innymi na spójności, którą łatwo zapamiętują klienci. Grawerowane ręczniki, opaski na oczy czy wspomniane świece z logotypem Waszych salonów tworzą pewnego rodzaju atmosferę. Dajcie się zapamiętać Waszym gościom i przypominajcie im o miejscu, w którym się znajdują, właśnie za pomocą drobiazgów. Z kolei służbowe haftowane fartuszki wzbudzają zaufanie i sprawiają, że całość jest bardzo schludna.

 

Niełatwo jest walczyć o klientów. Tym bardziej teraz, gdy salonów i gabinetów kosmetycznych jest coraz więcej. Podpatrujcie konkurencję. Nie po to, by podkradać pomysły, a aby się inspirować i robić to jeszcze lepiej.



Udostępnij

WPISY, KTÓRE MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Akcesoria
Niezależnie od tego kim jesteście – makijażystkami, fryzjerkami, stylistkami paznokci – jesteście profesjonalistkami i chcecie czuć się komfortowo w swojej firmowej odzieży. Odzież zawodowa dostosowana do zajmowanego stanowiska powinna posiadać odpowiednie właściwości, aby ułatwiać Wam pracę. A jeśli przy okazji jest również atrakcyjna wizualnie, to możecie czuć się kobieco za każdym razem, gdy przychodzicie do pracy :)
WIĘCEJ